Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν χρησιμοποιώντας τους μηχανισμούς αναζήτησης ή περιηγηθείτε στις διάφορες θεματικές σελίδες μας. Πατήστε στο σύνδεσμο “Προσθήκη στο καλάθι” δίπλα από το προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα προστεθεί στο ηλεκτρονικό σας καλάθι αγορών.
Όταν ολοκληρώσετε τις επιλογές σας, πατήστε στο σύνδεσμο που βρίσκεται κάτω από τη λίστα των προϊόντων στο καλάθι σας. Θα μεταφερθείτε σε ασφαλή σύνδεση, όπου θα σας ζητηθεί να ορίσετε τον τρόπο πληρωμής και αποστολής.
Εναλλακτικά, μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 210 3000 789, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 10:00-16:00.
Οι παραγγελίες που λαμβάνονται σε ημέρες αργίας, εξυπηρετούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;
Η ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει με δύο τρόπους. Σε κάθε περίπτωση, θα χρειαστεί να αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας σας ή, αν δεν τον έχετε, το όνομα και την ημερομηνία της παραγγελίας.
Οι παραγγελίες ετοιμάζονται και αποστέλλονται συνήθως εντός 24 ωρών. Σε περίπτωση πληρωμής μέσω διαδικτύου, ο χρόνος εκτέλεσης της παραγγελίας παρατείνεται έως ότου το ποσό πιστωθεί στον λογαριασμό μας. Σε κάθε στάδιο της διαδικασίας εκτέλεσης της παραγγελίας, αποστέλλεται ενημερωτικό email. Η κατάσταση της παραγγελίας μπορεί να ελεγχθεί μέσω σύνδεσης στον προσωπικό σας λογαριασμό.
Σε μεμονωμένες περιπτώσεις, ο χρόνος εκτέλεσης της παραγγελίας μπορεί να παραταθεί έως 14 ημέρες. Για τέτοιου είδους καθυστερήσεις, ενημερώνουμε άμεσα μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Η παράδοση πραγματοποιείται εντός 3-5 εργάσιμων ημερών από την αποστολή του δέματος από την έδρα μας.
Προσοχή: Ο χρόνος εκτέλεσης και παράδοσης των παραγγελιών δεν περιλαμβάνει τα Σάββατα, τις Κυριακές και τις αργίες.
Καταστάσεις Παραγγελίας
Μπορείς να βρεις τις παρακάτω καταστάσεις παραγγελίας:
Σε επεξεργασία: Η παραγγελία σου έχει γίνει αποδεκτή και αυτή τη στιγμή επαληθεύεται.
Περιμένει την πληρωμή: Αναμένουμε την πληρωμή της παραγγελίας. Μετά από 24 ώρες, η παραγγελία σου θα ακυρωθεί αυτόματα.
Περιμένει την παράδοση: Το παραγγελθέν προϊόν εισάγεται για σένα από μια εξωτερική αποθήκη. Ο εκτιμώμενος χρόνος είναι 2-3 εργάσιμες ημέρες.
Έτοιμη για αποστολή: Η παραγγελία σου έχει ολοκληρωθεί και έχει μεταφερθεί στην αποθήκη αποστολής για τον έλεγχο του εμπορεύματος και της συσκευασίας.
Στάλθηκε: Το δέμα έχει ήδη λάβει αριθμό αποστολής. Αυτή τη στιγμή αναμένει την παραλαβή από τον courier ή έχει ήδη δρομολογηθεί προς τη διεύθυνση παράδοσης.
Ακυρώθηκε: Η παραγγελία ακυρώθηκε λόγω έλλειψης πληρωμής ή ακύρωσης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Τα προϊόντα από την ακυρωμένη παραγγελία θα επανεμφανιστούν στο κατάστημά μας εντός 24 ωρών.
Επιστράφηκε: Η επιστρεφόμενη παραγγελία έχει περάσει τη διαδικασία επαλήθευσης. Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών.
Μη παραλαβή δέματος: Το δέμα σου έχει επιστραφεί σε εμάς. Εάν εξακολουθείς να ενδιαφέρεσαι για το παραγγελθέν προϊόν, παρακαλούμε τοποθέτησε μια νέα παραγγελία.
Οι παραγγελίες ετοιμάζονται και αποστέλλονται συνήθως εντός 24 ωρών. Σε περίπτωση πληρωμής μέσω διαδικτύου, ο χρόνος εκτέλεσης της παραγγελίας παρατείνεται έως ότου το ποσό πιστωθεί στον λογαριασμό μας. Σε κάθε στάδιο της διαδικασίας εκτέλεσης της παραγγελίας, αποστέλλεται ενημερωτικό email. Η κατάσταση της παραγγελίας μπορεί να ελεγχθεί μέσω σύνδεσης στον προσωπικό σας λογαριασμό.
Σε μεμονωμένες περιπτώσεις, ο χρόνος εκτέλεσης της παραγγελίας μπορεί να παραταθεί έως 14 ημέρες. Για τέτοιου είδους καθυστερήσεις, ενημερώνουμε άμεσα μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Η παράδοση πραγματοποιείται εντός 3-5 εργάσιμων ημερών από την αποστολή του δέματος από την έδρα μας.
Προσοχή: Ο χρόνος εκτέλεσης και παράδοσης των παραγγελιών δεν περιλαμβάνει τα Σάββατα, τις Κυριακές και τις αργίες.
Διαθέσιμοι μεθόδοι παράδοσης
Παρέλαβε τα προϊόντα σου εύκολα και άνετα, με παράδοση στο σπίτι ή στο πλησιέστερο κατάστημα της ΕΛΤΑ Courier Porta-Porta.
Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Το mambo.gr αποστέλλει τις παραγγελίες σας σε όλη την Ελλάδα μέσω συνεργαζόμενων εταιριών ταχυμεταφορών (courier).
Από την ημέρα της αποστολής, οι παραγγελίες παραδίδονται στον χώρο σας από τον μεταφορέα (courier), συνήθως, εντός 3-5 εργάσιμων ημερών από την αποστολή του δέματος από την έδρα μας. Για τα νησιά και τις απομακρυσμένες περιοχές, η παράδοση μπορεί να χρειαστεί μία επιπλέον ημέρα.
Σε περιπτώσεις όπου ο προορισμός της παραγγελίας χαρακτηρίζεται απομακρυσμένος ή δυσπρόσιτος από τις συνεργαζόμενες εταιρίες ταχυμεταφορών, θα προηγείται συνεννόηση μαζί σας πριν την αποστολή για τον ακριβή τρόπο παραλαβής. Σε αυτή την περίπτωση, έχετε την επιλογή να παραλάβετε την παραγγελία σας από τον πλησιέστερο σταθμό της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών χωρίς επιπλέον κόστος, ή να επιλέξετε παράδοση στον απομακρυσμένο ή δυσπρόσιτο τόπο με επιπλέον χρέωση σύμφωνα με τους ισχύοντες τιμοκαταλόγους της εταιρείας (courier) .
Προσοχή: Ο χρόνος παράδοσης των παραγγελιών δεν περιλαμβάνει τα Σάββατα, τις Κυριακές και τις αργίες.
Η παραγγελία μπορεί να πληρωθεί μέσω κάρτας, με αντικαταβολή, με Google Pay, με PayPal ή με Klarna. Τον τρόπο πληρωμής τον επιλέγεις κατά τη διάρκεια υποβολής της παραγγελίας σου.
Σε περίπτωση ηλεκτρονικής πληρωμής, το χρονικό περιθώριο για την πληρωμή της παραγγελίας είναι 24 ώρες, από την στιγμή της υποβολής της παραγγελίας.
Αντικαταβολή – Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας
Η παραγγελία σας θα αποσταλεί στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Το αντίτιμο της παραγγελίας σας πληρώνεται κατά την παραλαβή στον υπάλληλο της μεταφορικής εταιρείας, είτε με την παράδοση στο χώρο σας είτε επισκεπτόμενοι τα γραφεία της μεταφορικής εταιρείας. Η μέθοδος πληρωμής με αντικαταβολή ισχύει για όλες τις περιοχές της Ελλάδας.
Η χρέωση αυτή δεν επιστρέφεται σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος.
Τραπεζική Μεταφορά
Κάντε την πληρωμή σας απευθείας στους παρακάτω τραπεζικούς μας λογαριασμούς.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠEIPAIΩΣ
IBAN: GR
Δικαιούχος:
Η παραγγελία σας θα εκτελεστεί μόλις επιβεβαιώσουμε την κατάθεσή σας.
Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνιση για τους τρόπους πληρωμής, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα.
Σε ποιο χρονικό διάστημα μπορώ να επιστρέψω το προϊόν;
Η επιστροφή του προϊόντος που αγόρασες μπορεί να γίνει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία της παράδοσης.
Η πρώτη αλλαγή είναι εντελώς δωρεάν
Η πρώτη αλλαγή είναι εντελώς δωρεάν. Τα έξοδα επιστροφής για την αλλαγή προϊόντων επιβαρύνουν το Mambo.gr, εφόσον αποστέλλονται με ΕΛΤΑ Courier Porta-Porta.
Μπορείτε να αντικαταστήσετε τα προϊόντα της επιλογής σας μέσα σε 14 ημέρες από την έκδοση της απόδειξης.
Για την αλλαγή απαιτείται η φόρμα επιστροφών, την οποία υποβάλλετε ηλεκτρονικά ή εκτυπώνετε και εσωκλείετε στο δέμα μαζί με την απόδειξη.
Η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, η επιστροφή γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό εντός δέκα εργάσιμων ημερών από την παραλαβή των προϊόντων. Επιστρέφετε τα προϊόντα με ΕΛΤΑ Courier Porta-Porta με χρέωση παραλήπτη. Τα έξοδα αυτά, συν τα έξοδα αποστολής της αρχικής παραγγελίας, αφαιρούνται από το ποσό που είναι προς κατάθεση.
Θέλω να επιστρέψω ένα ή όλα από τα είδη που παρέλαβα
Αρχικά θα πρέπει να συμπληρώσεις υποχρεωτικά την φόρμα επιστροφής που περιέχεται στην παραγγελία σου ή μπορείς να την κατεβάσεις και να την εκτυπώσεις από τον παρακάτω σύνδεσμο.
Φόρμας Επιστροφής
Θα πρέπει να αποστείλεις το προϊόν μαζί με την πρωτότυπη απόδειξη και τη φόρμα επιστροφής, σε διαφορετική περίπτωση δεν θα γίνεται δεκτή η επιστροφή, χωρίς εξαιρέσεις. Η διαδικασία επιστροφής ξεκινά μόλις παραλάβουμε το προϊόν, και εφόσον το προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής (δεν είναι κατεστραμμένο, ανοιγμένο κ.ο.κ).
Η απόδειξη πρέπει να περιλαμβάνεται υποχρεωτικά για όλες τις Επιστροφές, χωρίς εξαιρέσεις. Για τις αλλαγές μπορείς να στείλεις αντίγραφο της απόδειξής σου.
Εφόσον επιθυμείς να επιστρέψεις την παραγγελία σου, έχεις την δυνατότητα να την επιστρέψεις εύκολα στην αρχική συσκευασία εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που παρέλαβες την παραγγελία σου, ακολουθώντας την διαδικασία επιστροφής.Τα προς επιστροφή προϊόντα ταχυδρομούνται με δική σου ευθύνη, οπότε συστήνουμε να είναι καλά συσκευασμένα σε σφραγισμένο δέμα.
Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται θα πρέπει να είναι στην αρχική κατάσταση που τα παρέλαβες. Οποιαδήποτε φθορά ή ζημιά προκληθεί θα έχει σαν αποτέλεσμα την μη αποδοχή της επιστροφής, χωρίς εξαιρέσεις.
Για να επιστραφεί το προϊόν στο Mambo.gr, επικοινωνείς με το υποκατάστημα της εταιρείας courier «ΕΛΤΑ Courier Porta-Porta» που σε εξυπηρετεί και αποστέλλεις το δέμα στην διεύθυνση Αγίας Παρασκευής 2, Τ.Κ. 70400 Μοίρες, T.2103000789 προς Mambo.gr.
ΤoMambo.gr αναλαμβάνουν τα έξοδα (πρώτης) αλαγγής της παραγγελίας, εφόσον η επιστροφή γίνει με την εταιρεία που συνεργαζόμαστε (ΕΛΤΑ Courier Porta-Porta). Σε περίπτωση που επιλέξεις άλλη εταιρεία για την επιστροφή, ή εάν χρειαστεί να επιστραφεί ξανά η ίδια παραγγελία, τα έξοδα σε βαρύνουν αποκλειστικά και διαφοροποιούνται ανάλογα με την εταιρεία, το βάρος του δέματος κλπ.
Πότε θα λάβω επιστροφή χρημάτων;
Η διαδικασία επιστροφής ξεκινά μόλις παραλάβουμε το προϊόν, και εφόσον το προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής (δεν είναι κατεστραμμένο, ανοιγμένο κλπ).
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται ανάλογα με τον τρόπο που έχεις πληρώσει: Εάν έχεις χρησιμοποιήσει πιστωτική κάρτα, το ποσό πιστώνεται στην κάρτα σου, ενώ εάν έχεις πληρώσει με μετρητά ή αντικαταβολή, το ποσό πιστώνεται στο τραπεζικό λογαριασμό IBAN που έχεις δηλώσει.
Σε κάθε περίπτωση, η διαδικασία γίνεται εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
Αν υπάρχει ελλαττωματικό προϊόν στην παραγγελία μου
Κάθε παραγγελία που φεύγει από το ηλεκτρονικό κατάστημα mambo.gr ελέγχεται εξονυχιστικά, ωστόσο πάντα υπάρχει η πιθανότητα λάθους.
Σε περίπτωση ελαττωματικού ή προβληματικού εμπορεύματος, πρέπει επικοινωνήσεις άμεσα μαζί μας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ( 210 3000 789, από Δευτέρα έως και Σάββατο 11 π.μ. – 14 μ.μ.). Η εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε θα παραλάβει το προϊόν με δικά μας έξοδα.
Το Mambo.gr διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει φωτογραφία σχετική με το ελάττωμα ή το πρόβλημα των εμπορευμάτων πριν από την έγκριση της επιστροφής. Όπου είναι εφικτό, το Mambo.gr θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος.
Σημαντικά
Μπορείς να επιστρέψεις το προϊόν που αγόρασες εφόσον είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση, και η συσκευασία του δεν έχει ανοιχτεί με οποιονδήποτε τρόπο.
Ενδύματα και υποδήματα στα οποία έχει αφαιρεθεί το ταμπελάκι, ή που έχουν χρησιμοποιηθεί πέραν της διαδικασίας δοκιμής δεν επιστρέφονται.
Για λόγους υγιεινής δε γίνονται δεκτές επιστροφές εσώρουχα. Στα γυναικεία μαγιό με αυτοκόλλητη προστατευτική ταινία και στα σλιπάκια, η επιστροφή μπορεί να γίνει μόνο εάν δεν έχει αφαιρεθεί η ταινία αυτή. Μαγιό που δεν πωλούνται με προστατευτική ταινία δεν επιστρέφονται.
Σε περίπτωση επιστροφής, είναι απαραίτητο να υπάρχει και η απόδειξη αγοράς μέσα στο δέμα.
Εφόσον δεν τηρούνται κάποιες ή όλες από τις παραπάνω προϋποθέσεις, το κατάστημα Mambo.gr έχει δικαίωμα να μην δεχτεί την επιστροφή του συγκεκριμένου προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, το προϊόν γυρίζει στον αποστολέα του, ο οποίος βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με την Πολιτική απορρήτου μας.